Wednesday, 21 November 2012 | 20:55 | 0 Crush
Assalammualaikum dan bissmillah :)
Hye there ,
Yesterday i came to cik ta's house to visited my grandma . She actually getting well from her sick . what sick ? I don't want to tell yah . just told . Haha . We were visited for awhile then we back home . Before back home , we were think to shopping for awhile actually . So , we decided to drop in "Masjid jamek" . lol these many kind of stuff to be sell . Haha but we were kept our eyes on it . Haha .
My sister was to lucky because my mom bought her two bag . One for cloths and other for study when her get back to Melaka . Yeah , whether me ? tengok je ;') . Takpe haha . after that , we were ate at mamak's restaurant . haha it's my first time taste "Roti Naan" . firstly it's kind weird but after taste it . YUMMY ! I LOIKE IT . haha well . so these picture that i can show you :] :>
![]() |
| Meet my mom and my sista . |
![]() |
| She can't enough her food .Haha to big . |
![]() |
| Hey , meet my cousin akmal . abaikan muka aku tu -,- |
![]() | ||
| They keep talking about my future . :D |
Haha , so thats all .
Babai :D :D :D
Xoxo . Seeyaaa~
Saturday, 17 November 2012 | 21:32 | 0 Crush
Assalammualaikum and bissmillah
Harini fiqa tak tahu nak cerita apa . so fiqa upload je lukisan fiqa untuk di tonton kan . Tengok la ~
![]() |
| You should read it :) |
![]() |
| We love Islam <3 |
![]() |
![]() |
| Ni potret wan masa dia muda :D |
![]() |
| Ni pulak potret arwah aki masa dia muda . Haha nampak hensem tak :D |
![]() |
| Pffttt time ni teringat dkat rama-rama |
![]() |
| Ingat dekat mana ? Tangga block C dekat dengan klass fiqa :D |
![]() |
| Ni kantin sekolah :D haha rasa macam arkitek pulak :P |
![]() |
| Muslimah :D |
Dah tengok ? Haha banyak lagi kena baiki . dalam potret tu fiqa lemah nak buat tone dia . bentuk muka and etc . Hehe , takpa nanti fiqa cuba lagi :D . tengkiuu sebab tengok .
Seeyaaaaaa ~
________________________________________________________________________________________
Thursday, 15 November 2012 | 09:53 | 0 Crush
Assalammualaikum dan bissmillah .
Haii to who's visit my blog :) haha . cuti sekolah ni bosan la duduk rumah x( taksuka . lepas tu fiqah tak dapat job lagi dari pakcik . Hurm my life kidda bored recently . Redha .
Semalam , fiqah sekeluarga lawat wan dekat hospital . wan baru lepas operated :) . mujur dan Allhamdullilah semuanya okay . seronok tengok wan dapat senyum balik :) hee tambah comel lagi bila wan takpakai gigi palsu dia haha serius comel x) omg . actually , fiqah baru tahu yg wan pakai gigi palsu padan la fiqah pelik mana pergi semua gigi dia ? tinggal sikit je . haha comel .
"Maybe doctor dah cabut kot ." fiqah cakap dekat adik sepupu fiqah . haha . terkejut beruk dia , beruk pun tak gitu . haha , kesian dia . dia pun baru tahu jugak macam fiqah . kesian sgt dekat dia fiqa pun bagi jela tahu , kesian punya pasal ;P . hihi .
![]() |
| (Bosan duduk hospi. jalan kejap time tu baru balik dari tuition) :) |
![]() |
| (Haha abaikan "awas" tu ;P) |
![]() |
| (Innocent me) |
![]() |
| With intan comel >.< |
![]() |
| Ok . muka fiqa lately agak kurang bermaya sikit.sorry |
![]() |
| Time ni kteorg beli je air , sampai kembung :p |
So after round satu HKL tu . kita orang pun balik la . untung fiqah naik kereta pakcu time tu parent fiqa busy so naik pakcu jela . haha pakcu ajak jalan sampai malam :O . Whoaaaaaaaaa , dari HKL > klcc > midvalley > pavi > uptown 7 . melantak pukul 11.00 . then balik dgn kenyangnya . tak tidur lagi , kteorang online . haha , pukul 3 pagi makcu masak . lapar agaknya , muahahahaha :3 tgk badan la . haha K kejam . pukul 5 baru tidur . just nice :D . haha
tujelah ceritanya .
haha,nanti fiqah cerita lagi . babai :D :D :D
________________________________________________________________________________________
Saturday, 10 November 2012 | 07:41 | 0 Crush
Assalammualaikum and bissmillah :)
Hello there :)
Just now i don't know what to write of . Hihik , hey how about ....ummm let me guess ? Hah !
Panas baran ? Korang panas baran tak ? topic for today :)
If you asking me , the answer was YESS .
Malangnya , perasan panas baran ni dia keturunan daripada ayah . Hurmmm everytime when something make me Angry , quickly this behavior attend . Huh , after that i'll thinking what i've done and then i'll not stop crying . actually this is was my top secret but it's not anymore ;( . I can't stand this felt .
Untill i sent a text to someone who i love the most "Awak , macam mana nak kawal panas baran ? saya sedih sebab tak dapat kawal perasaan tu ;(" then he not answer but he quickly call me because his knew that something happen toward me today . I felt so sad ;( .
And then his said "Kenapa,kenapa . Kenapa ni awak ?" dengan suara lemah lembut dia tu . Omg , my heart was beaten so fast as fast as lighting . Hihik , and then i'm just keep quiet . And he keep asking me the same question . On my mind he's must be really worried about me . So , i just answer "I'm fine =)" .
then , these goes smoothly =) Hihi .
lets change this topic . how about couple ? :) Everyone keep asking me "Why you single even you already have a beautiful face?" my answer "I got lazy on it" . actually it's wrong . I'm single because i waiting capital "A" propose me to be his wife :) . Haha the movie is move very fast is it ? actually i'm 14teen and his was 17teen . Haha actually that what i'm think it before . DO NOT TRUSS ME . Haha i'm always do something crazy than what i'm think right now . Muahahaha x) . ILOVEYOU CAPITAL A .
So after this don't ask me why i'm single ? because these are the answer for your question . Hihik . xoxo .
Seeyaaaaa ^^ =D
________________________________________________________________________________________
Thursday, 8 November 2012 | 23:44 | 0 Crush
Assalammualaikum and bissmillah .
![]() |
| I got the big eyes , dont jelly ;p |
Hello there ,
I'm here just wanna to tell you that i've been too busy lately . And these many dust on my lovely blog ;p . Haha , but Allhamdulillah after I've done with final examination my busy* kind slowly gone . Haha crap english . I gonna prove my english well . i know i not good enough to write even to communicate with other people by using English language . Hihi , just read them ok ? :)
My final examination result is quite shock to me . Bhahahaha -.- . Why ? because these a lot of "B" . Where the "A" gone ? jangan menyorok boleh . Keluar la kamu *MainSihirKejap* Haha pramatang kejap x) . But it's okay because I've got first place in my class . Hoho i've beat asqorie already and i never give up ;p . Hihi . When , my parent check my result by online they said "GOOD GIRL PIKA :D :D " Hihi i just staring with my lovely smile (= .
I just remember what my dad promise if i get Top 10 in my class . His promise me too buy me An Ipad . well , honestly i never have ipad . pity me right ? :'( But it's fine . I know what the reason it is , all because of you Along -.- . Tak habis-habis nak beli laptop -OO- . So now , my turn you ```go die . Haha
Yeah , want to know what my activity after school ended ? Nahhh , not like others i'm just keep reading book for next year PMR >.<" Omg , so freaking fears . And i also want to start tuition . Yeah if you can see all word above that you've read is so fucking crap . English broken . Haha , well i gonna prove it very will so just wait and see until one day i can communicate with others by using English language . Hoho wait and see K =)
So thats all peeps . Babai seeyaa ~
Friday, 2 November 2012 | 22:11 | 0 Crush
Firstly , Assalammualaikum and Haiii semuaaaaaa =D =D -.-''
Hurmm 6B2C2D
Teruk kan , yes i know . bila tengok result macam ni kan, macam mana aku nak jawab time PMR nanti ? Aishhh , serabut kepala otak dah aku rasa . Hurmmm . Paling dasyat kenapa BI dengan Math aku cukup-cukup makan ? Haha jangan salah kan orang lain tu semua salah aku tak belajar betul . tu yang result macam Hampuiiihhhh tu -.- . Haishhhh . Sabar K usaha lagi . Yeahh (Y) .
Pasal aku , aku tak risau sangat tapi sekarang ni aku risau pasal Shamila dengan Fatihah . shamila , dia banyak fail aku takut dia turun kelas , manakala fatihah banyak kertas dia tak jawab itupun aku takut dia turun kelas . Hadoiii, tolong la jangan buat macam ni kat kitaorg . Aku dah la slalu rapat je dengan dorang , yang lain aku tegur gitu-gitu je . tapi seriously , memang aku rapat dengan dorang je . Haha , kalau nanti kitaorg berpecah masuk kelas lain aku tak tahu nak cakap apa . Hurmmm . Harap2 sama kelas , tapi aku nak naik kelas la . Amacam ni ? Aishhhh -.-'' takpelah aku redha je la .
Babai and Assalammualaikum .
Sunday, 28 October 2012 | 03:37 | 0 Crush
Assalammualaikumm and Haiiiiiii
Hello there ,
I hope i can still wish you all "Selamat Hari Raya Aidiladha" Heee ~
Untuk raya kali ni family fiqa berpeluang balik ke kampung daripada busy memanjang dorang tu . Haha . Along pun dapat balik jugak sebub dia dah habis semester . yeah . Pada mulanya fiqa ingat malas nk balik kampung sebab tak tahu apa nak buat kat sana tapi parent fiqa paksa so terpaksa jugak la balik , nak buat macam mana "Mama pun ada mak K" itu yang di tegur .
Ingatkan jugak lepak-lepak kat rumah je rupanya family fiqa dapat jemputan pergi perjumpaan keluarga Mahira . Kira REUNION la .
Firstly , fiqa tak sangka pulak fiqa ni dari golongan kerabat pahlawan . mula-mula fiqa rasa macam menipu je majlis ni , tapi bila baca fakta dia dekat google . Yup , memang betul . Keluarga Mahira ni besar K . gambar kat atas tu baru sikit je . Kalau mengikut fakta , fiqa ni CUIT (cucu cicit) kepada Tokoh HAJI ISHAK. tak kenal ? Ala , yang tokoh dalam sejarah . Mesti sejarah failed ni . Haha K
Kalau korang pergi situ , sumpah Crowded gila dohhhh . tak tahan aku , dah la panas . whatever la .
Besok skola -.-
BOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSAAAAAAAAANNN !
kay tuje . babai fedup plak aku nak menulis panjang-panjang




























